2017. július 8., szombat

Stephen King - A köd


Édesapám nagyon sokáig járatta a Galaktika folyóiratot, ennek köszönhetően magyar fordításban  (Morvay Nagy Péter) 1990-ben már olvashattam Stephen King A köd című novelláját. Életkoromból, és az épp aktuális technikai adottságoknak megfelelően csak a fantáziámra hagyatkozhattam, de elég mély, és erős nyomot hagytak bennem az olvasottak, sokáig hatása alatt voltam. Évekkel, évtizedekkel később ugyan készült egy(-két) filmes adaptáció a könyvből, de azok közelébe sem értek annak, amit én magamnak elképzeltem az olvasottak alapján. 
Június 22-én az amerikai Spike csatornán indult a 10 részes sorozat, melynek  mindenképpen adtam egy esélyt, és be kell valljam, nem csalódtam, egész jól sikerült, annak ellenére, hogy eléggé fel lett dúsítva a történet, de ez az olvasottak tükrében egyáltalán nem zavaró körülmény. Azért valljuk be, szerencsére vannak egész jó Stephen King adaptációk. Talán ez is az?!


Alyssa Sutherland a Vikingek után egy egészen új környezetben egészen furcsa volt, de hamar meg lehetett szokni. 3. rész után elmondható, tetszik, és követni fogom a sorozatot. 
Még valami, amit érdemes megjegyezni:
  1. nem gyerekeknek való
  2. film besorolása: dráma, horror
  3. ha időnk engedi, olvassuk el az eredeti novellát is, ITT letölthető: akod.pdf
  4. A KÖDBEN VAN VALAMI!

JÓ SZÓRAKOZÁST A SOROZATHOZ!
Megosztás:

0 megjegyzés: