2016. október 29., szombat

Blogolni könnyedén



Bevallom őszintén, nem kerestem ilyen programot, egészen véletlenül akadtam rá, de azt hiszem méltó rá, hogy pár sort írjak róla, hátha más is hasonló cipőben jár és segítségére lesz ez az igazán hasznos kis segédprogram, ami ráadásul ingyenes is.

Open Live Writer

Aki rendszeresen ír bejegyzéseket wordpress, blogspot, sharepoint, vagy egyéb blogmotorral ellátott weboldalakra, biztos elgondolkozott azon, mivel is lehetne egyszerűbbé tenni az oldalak kezelését. Nos miután elolvastam a programról pár sort, tudtam, ez csakis egyszerűbbé fogja tenni az életemet, hiszen megannyi wordpress oldal, valamint a saját blogoldalam szerkesztése innentől kezdve kényelmesen, egy programból elérhető lesz. Próbaképpen mi sem természetesebb, ezt a bejegyzést is már ezzel készítem.

Lássuk hát, mit is tapasztaltam az első használat során.

Pozitívum:
  • ingyenes
  • szerkesztés közben már majdnem végleges formában látható a bejegyzés
  • olyan szerkesztési, formázási lehetőségek  is elérhetőek, amiket a webes felületen nem találhatunk meg
  • utólagos szerkesztés is végrehajtható korábbi bejegyzéseinken
  • képek formázásánál rengeteg lehetőséghez jutunk
Negatívum:
  • nincs magyar felülete (némi angol tudás mindenképpen kell a használat során)
  • nincs magyar helyesírásellenőző
  • blogspot oldalon a képek méretezése egyszerűbb, itt egy kicsit jobban figyelni kell rá, ki ne lógjon a keretből
  • remélem valahol kikapcsolhatóak ezek a mosoly jelek…
Elsőre, minden minimálisnak tűnő hátrányával együtt használhatónak tűnik, még biztos tesztelni fogom további oldalakon.

A programot innen lehet letölteni (5,2 MB):

Megosztás:

0 megjegyzés: