2015. április 13., hétfő

Ébredj mellettem


Ákos új dala ma debütált a Class FM reggeli műsorában. Míg pár éve már naptárba rögzítve, Ákos rajongói oldal szerkesztőjeként (egykori akosfan.smartworks.hu) kötelező feladatként vártam a médiamegjelenéseket, majd idő hiányában ez a hobbitevékenység - sajnos - elmaradt.
Otthon már beszéltünk róla, tudtuk, valamikor a napokban érkezik az új maxi, az új dal, és az előzetesekből tudtuk, ez megint nekünk szóló igazi sláger lesz.
Ma reggel egyáltalán nem számítottam rá, de mivel rendszeresen megy nálunk a rádió, így a telefonos beszélgetéssel együtt hallhattam az új szerzeményt.

ÉBREDJ MELLETTEM

Indiántáncos, dobolós, lendületes, tengermorajos, kicsit tarzanos, és észre sem veszem, de már finoman belemászott a fülembe. Remek! Nem mellékesen jegyezném meg, hogy Hauber Zsolt is a "csapat" tagja, ami régi bonanzásként csak külön öröm, jó látni újra a közös munkát, jó hallgatni a közös új szerzeményt, szerzeményeket.

Class FM reggeli telefonos beszélgetés


Öltözzetek rétegesen, meg ne fázzatok!
Nyáron meg találkozunk valamelyik turnéállomáson! :)


Megosztás:

0 megjegyzés: