2014. december 31., szerda

Viszlát 2014! - II. rész

2014 második felében már tudtuk, hogy az új évet már hármasban fogjuk tölteni, bár ez lehet hogy meg sem látszik, annyi minden történt még...


Július:
Agárdi Popstrand az Eddával, előzenekar pedig a Pataky Művek, ahol régi ismerős ül a doboknál, így duplán vártam az alkalmat a "találkozás" miatt. Összességében pedig az Edda már nem az az Edda amit annak idején megismertem, szerettem. Fiatalokban - érthetően -  nagyobb lendület és erő volt. Beszámoló a blogon: ITT, képek pedig - inkább rólunk: ITT. Másnap újra koncert, Dunaújváros, Honeybeast, erről a blogomban is írtam, videós melléklettel: ITT
Az új gyerekszobán is elkezdtünk dolgozni, az eddig gardrób szobának használt lakrészt kellett felszabadítani, bútorokat áthelyezni.. így lett kész decemberre, de erről később.
Július vége pedig újra a Velencei-tó partján talált minket... ünnepeltünk, vártuk az augusztust.


Augusztus:
Thermal Sound újra, egyszerűen megunhatatlan...


Megpróbáltunk sokat aludni az utazás előtt, ráadásul már egy nappal korábban nekiindultunk második nászutunknak, így egy mostari előéjszakával egy hetet töltöttünk lent a tengerparton Podgorában. Felejthetetlen, élményekkel teli utazás volt. Képek: ITT


31-én pedig megünnepeltük házassági évfordulónkat. Egyértelmű, a halászcsárdába mentünk...


Szeptember:


Végső helyére kerül a Dunaferr tanulói által felújított MUKI, erről is írtam korábban, ez ITT található.


Mi viszont a Balatonnál vezettük le a szeptember elejei feszültséget. Tihany, Balatonfüred, de még egy fürdőzés is belefért Balatonfűzfőn. Képek: ITT.

Édesanyámék tökdekorációja Rácalmáson

Október:


Régen látott barátokkal töltöttük október első hétvégéjének szombat délutánját, sokan hiányoztak, de az igazán bátrak még Ausztráliából is eljönnek :)


5-én újra "korzóztunk", ősszel is van élet a tóparton szerencsére... Képek: ITT, beszámoló pedig ITT


10-én tantestületi kirándulásra eljött Orsi is, tavaly a nászutunk miatt nem vállaltuk, idén pedig szerencsére Orsi már nem dolgozott, így nem sok minden tartotta vissza, hogy velünk tartson erre a tartalmas utazásra. Rengeteg látnivaló, gyönyörű szép idő.... KÉPEK


Szerencsére az őszi szünet is hamar megtalált minket, 26-án Budapestre mentünk, meglátogattuk a Tropicarium lakóit, és a hideg ellenére felmentünk a Citadellára is. Budapest, Budapest, Te csodás... Képek: ITT, hónap utolsó napján pedig kicsit közelebbről is megnéztük városunk új főterét. Képek: ITT

November:


Orsit egy King's Singers koncerttel leptem meg, az utolsó napig meglepetés volt hogy hova is megyünk, igazából nem is élvezte annyira mint én, talán majd legközelebb :) 


A Bartók Kamaraszínház megnyitójának történetéből készült bohózat viszont elnyerte, na nem csak az ő tetszését, hanem az enyémet is, meg ha jól sejtem azóta is sokak tetszését. A várostörténetileg is fontos eseményről ITT írtam ugyanezen blogon. 
22-én újra körbekarikáztam a Velencei-tavat, nem volt nagy forgalom... Képek: ITT
Hónap végén pedig mozizással pihentünk rá az évzáró hajtós hónapra, megnéztük az Éhezők Viadalának épp aktuális befejező részének első epizódját. Kicsit el van húzva, ettől még jó volt, várjuk a jövő évet!

December:


Mikulás jelmeznek nálunk évek óta nagy jelentősége van, idén sem maradhatott el...  



December 6-án pedig Ujházy Kriszti szerzői estjén jártam, bevallom ennek a feldolgozása még folyamatban, erről még később lesz bővebb beszámoló. Egy biztos, nagyon jó volt. Változatos.. érdekes..
Az adventi programok mellett azért tudtunk egy kicsit magunkra is koncentrálni, eljutottunk Siófokra, képek ITT, és a gyerekszoba is készen lett a hónap/év végére.


Év végére pedig végre eljött a megérdemelt pihenés, kijutottunk a dunaújvárosi adventi vásárba is, valamint emlékezetes marad a 4. adventi vasárnapi Zséda koncert Rácalmáson. Köszönjük!



Mit hozott nekünk a karácsony? Családi együttlétet, végre itthon volt a húgom, nővéremékkel Pesten, Orsi családjával Seregélyesen, édesanyámékkal, papával Rácalmáson, de ide sorolhatnám a bölcskei nagycsaládos borkóstolást is, a hideg, és a vezetés ellenére nagyon jól sikerült. Képek: ITT Köszönjük ezeket a felejthetetlen, és megismételhetetlen pillanatokat.


Utolsó karácsonyunk kettesben.... mi mást is kívánhatnánk:



Megosztás:

0 megjegyzés: