2014. október 26., vasárnap

Nászút XI. - Élményekkel hazafelé

Napra pontosan egy éve indultunk útnak, nagyon vártuk ezt az "álomutazást", és bevallom őszintén azóta is keresem a lehetőséget, hogy újra hajóra szállhassunk.

Jombet gondos kezei által készített ágydísz
(naponta minimum kétszer, különböző formák)

Utolsó napunk a tengeren, november 3, ekkor futott be hajónk Velencébe, és bár szomorkás, igazi őszi idő fogadott minket, kiélveztük az utazás utolsó perceit is, végignézhettük a velencei lagúnákat, a kis szigeteket.
Az induláskor esti kivilágításban láthattuk, most ha nem is sütött a nap, de így is szép látvány volt.
A nagy bőröndjeinket már az éjjel begyűjtötték a folyosókról, mint a reptereken, kiszállás után kaptuk csak meg, szerencsére épségben hazaért minden kis ajándék, vigyáztak rá.

Velence "kapuja"

Szent Márk tér a hajóról

Kilátás a városra...

Búcsú a nyártól, a jó időtől

Utazásunk tervezése során felkészültünk mindenre, a vonatunk a délelőtti kikötés után csak este indult volna haza, így lett volna időn újra bejárni Velence utcáit, tereit, de köszönhetően a hajón megismert ismerőseinknek, kocsival jutottunk haza, ezúton is köszönjük nekik a lehetőséget, így még a velencei indulás előtt már Székesfehérváron voltunk.
Felejthetetlen napokon voltunk túl, tele élményekkel, és csak bíztunk benne, de tényleg, az időjárás is kegyes volt hozzánk.
Nászutunk után még hetekig követtem hajónk merre jár éppen a nagyvilágban, és rengeteg alkalommal  elkapott a hév újabb, és újabb utazások szervezésével nem egy estém elment.... a kimaradt dubrovniki kirándulásunkat pedig 2014-ben pótoltuk, mint második nászutunk, de ez már egy következő beszámolója lesz.

Costa hajók - és utazások - a nagyvilágban - http://www.costacruise.com/

Hazafelé is végig esett az eső

Első rész: Előzmények
Második rész: Irány Velence
Harmadik rész: Beszállás
Negyedik rész: Costa Fascinosa
Ötödik rész: Bari
Hatodik rész: Katakolon
Hetedik rész: Koktélos köszöntő és vacsora