2016. november 17., csütörtök

Ha mégegyszer láthatnám


Soha nem akartam megtudni, hogy milyen lehet a Republic zenekar Cipő nélkül. Dúdoltuk énekeltük a dalokat 95-ben Kisorosziban a csajokkal, miközben vártuk mikor kapcsolják le a Fellegvár fényeit, énekeltük nem sokkal később a dunaújvárosi élő koncerten, vagy éppen hajnalok hajnalán egy playback hakni során amikor végre odaértek, és bár egészen máshol szerettem volna lenni, de 2004-ben is láthattam, ahogy kékből narancssárga lesz, tudtam, hogy nekünk könnyű lehet, hisz velünk repült a bálna... 
Aztán egyszer csak már valaki más énekelt ott Cipő helyén, bevallom ezeket a produkciókat nem hallottam, nem láttam. Nem is érdekelt. Nincs, nem lehet Republic Cipő nélkül. Az már csak valami hasonló, de mégsem az...

A dalok viszont óhatatlanul belém/belénk égtek, ott vannak velünk, bárhova is menjünk. 

Aztán most, november 8-án megtudtam milyen az a Republic koncertlemez, amikor már nem Cipő énekel....






Megosztás:

0 megjegyzés: