2016. augusztus 19., péntek

Napi spam - Elhagytam valamit

Dagobert bácsi nyomdokában...

Szerintem nem vagyok egyedül azzal, hogy az éppen soron következő lottó 5-ös telitalálatos szelvényért járó összeget már el is költöttem gondolatban. No persze nálam már ott hibás a rendszer, hogy egy szelvényt se vettem az elmúlt években, no de ez legyen az én bajom, még jó, hogy alkalmanként azért felkeresnek levélben rendkívül jó ajánlatokkal, amik a lehető leggyorsabban, már beérkezésükkor egyenesen a levélszemét mappában landolnak. Időnként persze nem árt benézni, hátha mégis fennakadt valami TÉNYLEG fontos a szűrőn, így szerencsére nem maradtam le az év üzletéről, de lássuk az értesítőt, amelyből egyedül a szövegben szereplő linket távolítottam el.
Jó napot,
Kiegészítője a szezon, hogy van ma? Megvan az e-mail kapcsolatot a az országot üzleti címtár, és úgy döntött, hogy Önnel a kapcsolatot ez az üzlet javaslatot. Én vagyok Mr. Paul Tony befektetési banki Department of Credit Suisse Bank, egy Cabot Square, London E14 4QJ, Egyesült Királyság. Azért írunk tekintetében, hogy egy üzleti javaslatot, hogy lesz egy óriási előny, hogy mind a ketten.
Az én osztály, rájöttem egy elhagyott összege £ 17,5 millió GBP (tizenhétezer ötszázezer Great British font sterling) egy fiók tartozik egyik külföldi ügyfél néhai Mr. Brodskii Nikolai, egy orosz üzletember, aki áldozata volt a Malaysia Airlines Flight 370 (MH370 / MAS370), hogy lezuhant a dél-indiai-óceán március 8, 2014 útban a Kuala Lumpur nemzetközi repülőtér Peking Capital nemzetközi repülőtér gyilkos mindenki a fedélzeten.
Tekintse az alábbi linkre a repülés nyilvánvaló:
http://online......com/
MR BRODSKII Nikolai 7. számú a listán, halála óta a Bank már várja a legközelebbi rokon, hogy jöjjön fel a követelés az ő alapok és rendek értékes összege £ 17,5 millió GBP, de senki sem tette meg, én személy pervesztes lett megtalálását olyan rokona. Igyekszem az Ön hozzájárulását mutatjuk be, hogy a Bank, mint a legközelebbi hozzátartozó az elhunyt, hogy a bevétel e számla értéke £ 17,5 millió GBP lehet fizetni neked.
Az üzlet lesz megosztva ez az arány: 55% nekem, és 45% az Ön számára. Van a birtokomban minden szükséges és elengedhetetlen dokumentumokat lehet használni ebben megegyeztünk. Szükségem van a becsületes együttműködést, a titoktartás és a bizalom ahhoz, hogy lássuk, az ügylet révén. Garantálom, 100% siker ez az ügylet, kérjük, legyen afelől, hogy ez az akció alatt hajtják végre a törvényes előírás, amely megvédi a felhasználót a megsértése a törvény itt is az Egyesült Királyságban és az Ön országában.
Ha képes kezelni ezt a megállapodást, kérjük, hogy újra nekem a következő adatokat teszi számunkra eljárni:
1. Az Ön teljes neve:
2. Telefonszám:
3. Kapcsolat cím:
4. Kor:
5. Nem:
6. foglalkozás:
7. Az állampolgárság:
Miután átesett a módszeres keresést, úgy döntöttem, hogy Önnel a kapcsolatot, abban a reményben, hogy megtalálja ezt a javaslatot érdekes, kérjük, a visszaigazoló e az üzenetet, és jelzi érdeklődését, azt ellátják Önt további információkért.
Ön kijelenti, hogy erre az e-mail és az üzleti javaslatot fogják nagyra értékelik.
Üdvözlettel,
Mr. Paul Tony
"elhagyott összege £ 17,5 millió GBP" szöveggel már levett a lábamról, írom is a választ az adataimmal, otthon a család biztos örülni fog!  :)




Megosztás:

0 megjegyzés: