2015. november 28., szombat

Élet-mentés


Elsősorban köszönet, hogy otthoni kényelemben nézhettem meg Szabó Nil filmjét, ígértem neki, amint lehet megnézem, igaz mindez még júniusban történt. Most viszont elérkezett a nagy nap, elő a youtube link, katt a play gombra....

Élet-mentés

"biztos valami gagyi magyar művészfilm"

Én mindig is tudtam, hogy minden a nőkről szól! Kezd összeállni a kép... "Nil nem pinairigy!?"
Több netes kapcsolat után teljesen azonosulni tudtam a kezdőjelenettel. Úristen, ilyen béna voltam én is? És igen, néha nekem is jól jött volna egy "időkapu", vagy egy segítő, akivel vissza tudtam volna ugrani az időben, vagy egy mentés, amit bármikor vissza tudok tölteni. De vissza a filmre..

Tsak műhely

"hadd piruljon az a hús"

Fiatalok, akik koruknak megfelelően próbálnak csajozni, ki több, ki kevesebb sikerrel. De vajon mi a célravezetőbb? Legyünk rámenősebbek, vagy legyünk félénkebbek? Meddig agyaljunk rajta? A film ezekre keresi - és találja/tálalja a saját válaszát.



Természetesen filmen kívül mindenki keresse a saját válaszát, bár én már lehet kiöregedtem ebből a témából...
A film nézhető, érdekes, a szereplők nem görcsölnek, jó karakterek, egyetlen hiányomként említeném, hogy nekem kicsit "üres", hiányoznak a háttérhangok, néha az aláfestő zene, és ha már hazai termékről van szó, igazán lehetett volna benne több HAZAI (értsd: dunaújvárosi) zenekar, remélem a következő alkotásban nagyobb merítés lesz ilyen téren, figyelni fogom, és mindenképpen megnézem!





Megosztás:

0 megjegyzés: