2013. május 9., csütörtök

Viber is coming


Reggel valami egészen jót akartam írni a tegnap frissült Viberről, aztán elkövettem egy baklövést, mégpedig azt, hogy a telefonom mellett a tableten is szerettem volna viberezni. Nyilván, két androidos készülék "összeütközése" okozhatta azt a problémát, hogy a telefonomra folyamatosan jöttek a regisztrációs számok, és az addig remekül működő telefonomról is eltűntek az addig felvett/szinkronizált kapcsolatok.


Teljes törlés lett a végeredmény, aztán adtam neki még egy lehetőséget. Bizonyítson!
Személyes kedvencem a WhatsApp, de nyilván érdekelnek az új dolgok, pláne ha többet tud és jobb.

Telefonra pikk-pakk felment, névjegyek megvannak, szinkronizálva, látszólag minden oké, reggel még az üzenet is átment, azóta még nem kommunikáltam ezen a csatornán.



Laptopra is hamar felugrott a kliens, a névjegyek is itt vannak, délután/este kipróbálom, hugit meglepem egy próbahívással, reméljük a legjobbakat. Egy mindenképpen tetszik: végre gépről is lehet üzenetet küldeni, nem kell nagy ujjaimmal pötyögni a kis képernyőn.

Hasonló ikonok.


Telefonra a megszokott helyekről (andoidra a Play Áruházból) lehet, PCre pedig a Viber honlapjáról lehet letölteni. Több rendszert is támogat. 

ui.: várom hogy a WhatsApp is előálljon hasonló fejlesztésekkel.
Megosztás:

3 megjegyzés:

csajszii. írta...

Tudnál segíteni nekem? A Viberen nem jelent meg a névjegyzék. Azt írja ki hogy nincsenek Viber-névjegyek, az összesnél pedig hogy nincsenek névjegyek. És nem tudom hogy kell a telefonkönyvet hozzáadni.

csajszii. írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
htomi77 írta...

Remélem azóta megoldódott.